Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Állásbörze nem csak egyetemistáknak 2013-04-05 10:18:49 Felkészítő programok is segítik a SZIE aulájában április 17-én lezajló eseményre való hangolódást
Élő közvetítés a röplabda Magyar Kupa négyes döntőről 2013-03-01 15:34:35 Hírportálunkon a március 1-jei férfi- és a március 2-i női elődöntőket, valamint a március 3-i ülőröplabda mérkőzést követhetik figyelemmel
Beszólt a szakminiszter a tanároknak 2012-11-14 15:12:12 Balog Zoltán szerint a sztrájkkészültségben lévő pedagógusok alig várják, hogy ne kelljen tanítani
Kell-e strand a gödöllőieknek? 2012-04-25 15:33:18 Futás Levente, a Fidesz önkormányzati képviselője azt követeli: állítsuk meg a gödöllői közpénzek herdálását!